Vergadering bijwonen?

Regelmatig komt het CDA Beuningen bij elkaar om onder meer commissie- en raadsvergaderingen voor te bereiden. Tijdens deze zogeheten fractievergaderingen worden ook onze standpunten bepaald over de onderwerpen die op dat moment spelen. Dit zijn openbare vergaderingen. U bent van harte welkom om hierbij aan te schuiven!
Onze fractievergaderingen zijn op donderdagavond. In de Agenda zijn de data van deze vergaderingen te vinden.

Het CDA heeft in Beuningen momenteel drie raadsleden. We hebben uiteraard ook een vertegenwoordiging in de commissies.
Als lokale afdeling onderschrijven we de landelijke CDA-uitgangspunten. Met deze uitgangspunten richten wij ons natuurlijk vooral op de gemeente Beuningen. Onze energie richt zich op de besluiten die in de gemeenteraad van Beuningen genomen worden.

Als u van onze uitnodiging gebruik wilt maken, neem dan contact op met onze fractievoorzitter Dave Preijers per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via 06 30 72 83 65.

Wij verwelkomen u graag bij onze overleggen!